lørdag den 16. februar 2013

41 Random fact about me 

♥ Det roder altid sindsygt meget på mit værelse
♥ Jeg har en iphone 4
♥ Jeg elsker skomærket Jeffrey Campbell
♥ Jeg er besat af pink og lyserød
♥ Jeg drømmer om at blive en stor blogger
♥ Jeg elsker alt hvad der er tøset
♥ Jeg er meget små fødder
♥ Jeg har 5 EOS læbepomader
♥ Jeg har farvet mit hår én gang og jeg gør det aldrig igen
♥ Jeg har normalt lyst hår
♥ Jeg ville ønske jeg havde langt tykt hår, men mit hår er klassisk skulderlangt og helt tyndt
♥ Jeg har kameraet Nikon D1300
♥ Jeg elsker at tage billeder
♥ Jeg drømmer om at blive journalist
♥ Jeg går aldrig med ens strømper
♥ Jeg har meget blå øjne når jeg er i lyset
♥ Jeg plukker øjenbryn
♥ I min familie har vi to kaniner som lever deres eget liv, en hund og to høns
♥ Jeg er utrolig lav, 1,45 og jeg er 13 år gammel
♥ Jeg kan ikke tåle nogle slags bær, mandler og nødder og heller ikke noget frugt, træls. Jeg vil jo gerne være sund. Dérfor spiser jeg mange vitaminpiller
♥ Jeg er meget kræsen, hvilket også er super nederen, jeg bliver nød til at spise e-vitaminpiller fordi jeg hader, hader, hader fisk
♥ Jeg får meget nemt blitser i min mund
♥ Jeg er rigtig skæve tænder og jeg skal have bøjle om cirka et år, når min kæbe er færdigudvokset
♥ Jeg har 15 cover til min Iphone
♥ Jeg sparer op til en pink racercykel
♥ Jeg sparer op til en Iphone 5 i hvid
♥ Jeg sparer op til mange ting
♥ Jeg arbejder som speaker på ramasjang
♥ Jeg er født ind i en familie der laver film
♥ Min mor og far er skilt
♥ Jeg har én rigtig bror og 3 bonusbrødre, jeg vil have en søster!!!!
♥ Mine negle flækker meget hurtigt, undtagen min ringefinger-negl, min langefinger-negl og min tommelfinger-negl, mærkeligt
♥ Jeg har et walkin-closet
♥ Jeg drømmer om et værelse kun med stiletter
♥ Jeg står på ski hver vinter
♥ Jeg rider
♥ Jeg synes aldrig jeg har noget tøj at tage på om morgen
♥ Jeg står op kl. 6:30
♥ Jeg kan ikke så godt lide slik, men jeg elsker chips
♥ Jeg elsker at se X-Faktor
♥ Jeg elsker Blackman


♥  Kys kys 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar