torsdag den 28. februar 2013

Tid til en forklaring

Hej bloggen. Ja, undskyld for ikke at have været særlig aktiv på bloggen her på det seneste. Det har egenlig ikke været pga. de sædvanlige undskyldninger såsom, at man har travlt eller lignende, nope, jeg har det bare lidt svært for tiden... Jeg aner ikke hvilken vej i livet jeg vil gå, jeg ved i det hele taget ikke hvad min mening med livet er? Jeg ved heller ikke hvilken stil jeg vil have eller hvordan jeg vil være. Mange ville sikker tænke "hver dog dig selv", men det synes jeg bare det er utrolig svært at være, jeg ved slet ikke hvordan man er det...
Og for bloggen er det rimelig vigtigt at vide hvilken stil jeg har da jeg jo blogger om mode. Jeg tror jeg vender tilbage til min gamle stil igen.... Jeg ved det sku ikke. Jeg synes godt nok det er svært at være teenager fortiden.
Jeg håber i bærer over med mig

kys kys





Ingen kommentarer:

Send en kommentar