fredag den 15. februar 2013

Instagram and other links

Hej bloggen
Undskyld for en ikke så aktiv blogger for tiden. Undskyld, undskyld, undskyld! Jeg har bare haft så travlt i vinterferien, jeg havde ellers forestillet mig en masse lækre indlæg med fotte billeder og god tekst. men mandag var jeg som i ved til bedste-veninde-hygge-dag med Alba - Tirsdag lagde jeg faktisk et indlæg op, NEW IN indlægget - Onsdag var jeg ud at sige hej til hestene - Torsdag var jeg ude at arbejde for min far, så som i kan se har der altså været ret tryg på her i vinterferien, der kommer desværre nok heller ikke noget i weekenden da jeg her til aften skal til Sverige med min far.
inderligt undskyld!
Og ja, et lidt kedeligt indlæg, men jeg jeg vil bare lige give lidt links og sådan

Kys kys

Instagram - Kathinkalucia

Forspring - Kathinkalucia

Skype - Kathinka.lucia

Blog - Selvfølgelig Kathinkalucia.blogspot.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar